ULUBEY MESLEK YÜKSEKOKULU

Bireysel Emeklilik Semineri

Ulubey MYO’da tecrübe konuştu:

İnternet üzerinden sigortacılık bir yere kadar…

Yüksekokulumuzda öğrencilerle bir araya gelen Altın Hayat Sigorta AŞ Genel Müdürü Muammer Işık, internet üzerinden yapılan sigortacılığın popüler gibi gözüktüğünü ancak Türk insanının sigorta konusunda birebir iletişim kuracağı bir muhataptan vazgeçmeyeceğini belirtti.

Yüksekokulumuz Bankacılık ve Sigortacılık Bölümünün sektörün tecrübeli isimleri ile akademiyi buluşturan etkinlikleri, Altın Hayat Sigortacılık Genel Müdürü Muammer Işık’ın “Bireysel Emeklilik” semineriyle devam etti. Ulubey Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen seminerde öğrencilerle bir araya gelen Işık, bireysel emeklilik fonları hakkında sektördeki son gelişmelerden bilgiler vererek öğrencilere tecrübelerini aktardı.

Mevcut sosyal güvenlik sisteminin bireylerin emeklilik beklentilerini maddi olarak karşılamaktan uzak olduğunu ifade eden Işık, küçük birikimlerle bile olsa BES’e katılmanın bireylerin gelecekteki finansal özgürlükleri için atılacak en doğru karar olacağının altını çizdi. Bireysel emekliliğe olan ilginin her geçen gün arttığını belirten Işık “Sisteme girenler ilk dönemlerinde tecrübesizlik nedeniyle fon yönetimi konusunda zorluk yaşasalar da özellikle son dönemlerde finansal okuryazarlık noktasındaki gelişmeler ve fon yönetimi konusunda alınan profesyonel desteklerle BES’in cazibesi artıyor ve katılımlar adeta kartopu gibi büyüyor” dedi.

Sigortacılık mesleğinin temelinde başarılı bir iletişim, yüksek özgüven ve hedef odaklı çalışmanın olduğunu ifade eden Işık sözlerini şöyle sürdürdü: “Hedeflerini şimdiden belirleyerek, yılmadan, bıkmadan çalışmalısınız. İşiniz ikna ve en büyük sermayeniz de sağlayacağınız güven. Ancak önce kendinize güvenmelisiniz. Özgüveniniz yüksek olmazsa bunu başaramazsınız. İnsanlardan paralarını, birikimlerini istiyorsunuz; bu kolay değil. Defalarca olumsuz cevap aldığınız bir kapıyı en sonunda size açacak olan, o kişiye vereceğiniz güven olacaktır”.

“İnternet üzerinden sigortacılık bir yere kadar…”

Seminerin ardından öğrencilerin sorularını cevaplayan Işık bir soru üzerine, internet sigortacılığının kolay ve konforlu olduğunu ancak pek çok hizmet alımında müşteri davranışını etkileyen bu durumun uzun vadede sigorta müşterisinin davranışını etkilemeyeceğini düşündüğünü söyledi. Sigorta yaptıran insanların yüksek aidiyet duygusu içinde hareket ettiğinin altını çizen Işık, “İnternet üzerinden yapılan sigortacılık popüler gibi gözükse de bir kriz anında insanlar karşılarında konuşacak, derdini anlatacak bir muhatap görmek istiyor. Özellikle Türk insanının sigorta konusunda birebir iletişim kuracağı bir muhataptan vazgeçmeyeceğini düşünüyorum” şeklinde konuştu.

Seminerin ardından Yüksekokulumuz Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Mesut Temel, Muharrem Işık’a teşekkür ederek çiçek ve plaket takdim etti.

 

 


Kayıt Tarihi 24.05.2024 13:50:07 - Düzenmele Tarihi 27.05.2024 14:01:51