E-Posta İletişim Telefon Rehberi Önemli Linkler BİDB Servis
Anasayfa

Staj İşlemleri

                                 STAJ YÖNERGESİ VE STAJ EVRAKLARININ İŞLEYİŞİ

Öğrencilerimizin Staj Evraklarını Staj Yerlerine Onaylatarak Hazırlayıp En Geç 29.04.2015 Tarihinden Önce Öğrenci İşlerine Teslim Etmesi Gerekmektedir. Staj evraklarını vaktinde teslim etmeyenler veya yanlış evrak düzenleyenler staj yapamayacaklardır. Staj Evraklarının Hazırlanması Sırasında Yapılacak İşlemler Aşağıda Belirtilmiştir.

Staj Evraklarının Anlamları ve İşleyişi

Taahhütname                       : Taahhütnameler öğrenciler tarafından doldurulacak olup öğrencinin sağlık yardımı veya sigorta alıp almadığının beyanını belirtir. NOT: Ailede babanın ya da annenin sağlık güvencesi olanlar annem veya babam üzerinden sağlık yardımı almaktayım kısmını doldurmaları gerekmektedir.

Zorunlu Staj Formu            : Üç nüsha olarak hazırlanacak bu evrak staj yapılacak işyeri veya kurumda İşveren veya Yetkili tarafından ilgili alanı mühürlenerek ve imzalatılarak üç nüshası da Öğrenci İşlerine Teslim edilmek zorundadır.

SB 1 Formu                         : Bu form öğrenci ve staj yapılacak işyeri veya kurum tarafından doldurulup imzalanacak olup SB 2 formu ve zorunlu staj formuyla birlikte öğrenci işlerine teslim edilecektir.

SB 2 Formu                          : Bu form öğrenci tarafından doldurularak staj yapılacak işyeri veya kuruma onaylatılan Zorunlu Staj Formları ve SB 1 formu ile birlikte Öğrenci İşlerine teslim edilecek.

SB 4 Formu                          : İlgili Form öğrenci tarafından doldurularak staj yapılacak işyeri veya kuruma teslim edilecek ve o kurumda kalacaktır. Herhangi bir işlem yapılmayacak olup sizin staja kabul edilmeniz için sunulan evraktır.

SB 5 Formu                           : Staj yapılacak işyeri veya kurum tarafından doldurulup onaylanacak olan bu evrak Staja başladıktan 7 (Yedi) gün içerisinde Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine Postalanacak. Eksiksiz olarak yapılmak zorundadır aksi takdirde stajınız iptal olur.

Staj İş ve Devam Takip Çizelgesi D2 Formu  : Staj esnasında gün gün yapılan iş yazılarak staj yapılacak işyeri veya kurum yetkilisi tarafından her günün sonunda imzalatılarak staj bitiminde onaylatılarak staj sonunda Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine Teslim edilecektir.

Staj Devam Kontrol Çizelgesi                           : Staj yapılacak işyeri veya kurum tarafından gün gün staj yapılan işgünleri çizelgede işaretlenip doldurularak Staj yapılacak işyeri veya kurum yetkilileri tarafından imzalanacaktır ve staj sonunda Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine teslim edilecektir.

SB 8 Formu (Form-7)         : Bu form Staj yapılacak işyeri veya kuruma verilecek olup staj sonunda kurum tarafından değerlendirme yaparak Yüksekokulumuza kapalı zarf içerisinde postalamaları gerekmektedir.

SB 10 Formu                        : Bu evrak öğrenci tarafından doldurularak staj bitiminde, Staj Defteri ile birlikte Yüksekokulumuz Öğrenci İşlerine verilecektir.

Staja Başlama Tarihleri      :  11 Temmuzda Staja Başlayabilirsiniz bunun haricindeki tarihler uygun değildir. Ancak zorunlu hallerde staj yapacağınız kurumla irtibata geçilerek staj tarihlerinde değişiklik yapılabilir. Stajınız 19 Ağustos günü iş bitiminde sona erecektir. Hafta sonları staja kesinlikle dahil edilmeyecektir. Staj sırasında bayram tatili gibi resmi tatiller olursa buna ek olarak staj günü resmi tatil günü sayısınca uzayacaktır. Bu nedenle Staj Tarihleri 11 Temmuz - 19 Ağustos; olarak belirlenmiştir. Staj Bitiminde ise Staj Defterlerinizi en geç 1 Eylül Tarihine kadar Yüksekokulumuza Ulaştırmak zorundasınız. Postadaki Gecikmelerden Yüksekokulumuz Sorumlu Değildir. Geciken evraklar ve staj defterleri kesinlikle Staj Kuruluna Konulmayacaktır ve Geçersiz Sayılacaktır.



T.C. Ordu Üniversitesi © 2015 Cumhuriyet Yerleşkesi PK 52200 Merkez / ORDU Telefon : 0 ( 452 ) 226 52 00
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı